Translate

יום שישי, 29 ביוני 2012

ניסיון ראשון של Dr.Hauschka



אני ממש מבואסת מכך שהתאכזבתי מהמוצר הראשון שלי של Dr. Hauschka.

בגלוסיבוקס של יוני קיבלתי דוגמית של Cleansing Cream  Dr. Haucshkaעד היום לא יצא לי לנסות מוצרים של החברה וממש התלהבתי מההזדמנות. לפני השימוש נכנסתי לאינטרט וקראתי קצת תגובות על המוצר, התגובות היו מאוד מאוד חיוביות, באחת התגובות אפילו התייחסו למוצר כ"שואב אבק לפנים". בקיצור, ממש רציתי לאהוב את המוצר ולגלות גם אני "שואב אבק" לעור הפנים.
Dr. Hauschka- Cleansing Cream


היומיים הראשונים של השימוש עברו חלק,  הקרם מאוד עדין, לא מייבש את העור משאיר אותו נקי וזוהר. הבעיה התחילה ביום השלישי לשימוש, שמתי לב לפצעונים קטנטנים בצבע אדום שצצו לי על המצח. התחלתי לחשוב מה בעצם השתנה בשיטת הטיפוח והדבר היחידי ששיניתי היה הוספת קרם הניקוי לרוטינה היומית.

המשכתי להשתמש במוצר עוד יומיים כי לא הייתי בטוחה ב100% שמדובר בתגובה למוצר החדש. סך הכל השתמשתי במוצר 5 ימים, גם כי הדוגמית נגמרה וגם כי המצח שלי פשוט התחיל להראות כמו אחרי שדה קרב. 

מה שקורה עכשיו הוא שהפסקתי להשתמש בקרם הניקוי ויש לי מלא פצעונים אדומים על המצח שדי כואבים למגע ובמהלך ניקוי הפנים אני ממש מרגישה גבשושיות קטנטנות.
עכשיו אני צריכה לטפל בפיצוץ האוכלוסין שיש לי על המצח וכולי תקווה שזה יעבור בתקופה הקרובה כי מזג אוויר חם ופצעונים זה לא שילוב מוצלח.

בקיצור, אני ממש ממש מאוכזבת מהמוצר, כל כך רציתי לכתוב כי הנה גם אני גיליתי "שואב אבק לפנים" אך לצערי אצלי זה עשה רק נזקים. ייתכן והתגובה שלי הייתה חריפה מדיי ייתכן והעור שלי פשוט לא אהב את השקדים הטחונים ייתכן והמוצר ניקה כל כך טוב את הנקבוביות שפשוט גרם לכל ההצטרבות להעלות מעלה, אני לא יודעת.... אני רק יודעת שאצלי המוצר נכנס לתיקיית ה NO NO.
אם אתם מחליטים לנסות את המוצר אני ממליצה לכם להתחיל בהדרגה, בוקר וערב לסירוגין כדי לוודא שאין לכם תגובה חריפה למוצר וכמובן ולשים לב טוב טוב לאיך מגיב עורכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...