Translate

יום ראשון, 1 ביולי 2012

מסיכת לחות (נהדרת) לעור שומני



Hi Y’all,


בתור בחורה הסובלת מעור בעייתי, שומני עד מעורב ורגיש מגיל ההתבגרות, תמיד התקשתי למצוא מוצרי טיפוח טובים. מצד אחד אני לא שייכת לקטגוריה הקלאסית של עור שומני, מצד שני אני לא שייכת גם לעור יבש ומגורה, למצוא תכשיר טוב המספק את מה שהוא מבטיח ולא גורם לתופעות לוואי של אדמומיות או גירוי אחר, זו משימה לא קלה בכלל.
לכן, ברגע שאני מוצאת מוצר העומד בהבטחותיו ועובד מצויין על העור הבעייתי שלי, אני רצה לספר עליו לכל העולם  ואשתו (אני מניחה שגם היא מכורה לקוסמטיקה).

אין לי מושג מי היה הראשון שהגה את הרעיון שיש לייבש עור שומני/מעורב עד מוות על מנת שהוא לא ינצנץ כמו כדור דיסקו, אבל מניסיון שלי, ככל שמייבשים את העור כך הוא הופך לשומני יותר.
הסיבה לכך היא נורא פשוטה, כל התכשירים המכילים אלכוהול וחומרים מייבשים אחרים בעצם מורידים את שכבת ההגנה הטבעית של העור וכך גם את הלחות. כתוצאה, נכנס העור לסטסר ומתחיל לייצר יותר שומן על מנת להגן על העור ולהחזיר את שכבת ההגנה במהירות מירבית.

בעלות עור שומני או מעורב יודעות טוב מאוד איך לנקות את העור בעזרת חומרי ניקוי שונים ומגוונים: פילינגים, מסיכות חימר, מסיכות בוץ, מסיכות ביתיות וכו' אבל מה שרובן שוכחות זה להחזיר את הלחות הנדרש חזרה לתאי העור.
מסיכת לחות טובה, כזאת שתחזיר לעורכם את הלחות אותה "הורדתם" בשפשושים וניקיונות, תחליק קמטוטים קטנים ותשפר את גמישות העור.

בעולם הקוסמטיקה יש אין ספור מסיכות לחות לבעלי עור יבש/רגיל, הבעיה במסיכות אלו היא שלרוב הן מכילות גליצרין או שאריות של שמנים ארומטיים, שני חומרים שעור שמן לא כל כך אוהב ומגיב אליהם בצורה לא סימפתית של סתימת נקבוביות ולאחר מכן פצעונים (לא אצל כולם כמובן).
אחרי שנים של חיפוש ואין ספור של מסיכות לחות שונות, סוף סוף מצאתי את המסיכה שאני לא יכולה לחיות בלעדיה!!






המסיכה מיוצרת על ידי חברת Dermalogica ושמה בישראל   “Skin Hydrating Mask.
על פי החברה, מדובר במסיכת לחות אשר מתאימה לכל סוגי העור (לפי דעתי פשוט נפלאה על עור שומני/מעורב).
 המסיכה היא בעצם ג'ל שקוף עדין אשר אחרי אפליקציה על העור הופך למן פילם דק היורד לאחר מכן בעזרת מים פושרים. הג'ל השקוף המדהים הזה מכיל: (1)מלא וויטמינים חיוניים  A,C,E וקומפלקס ויטמיני B, (2) תמצית מלפפון  ואינה מכילה צבעים וריחות מלאכותיים!!

החברה מבטיחה, ואני חייבת לציין שגם מקיימת, כי המסיכה תחליק קמטוטים קטנים הנובעים מיובש, ואכן כך היא עושה. כמו כן, המסיכה כל כך עדינה שניתן להשתמש בה גם באיזור העיניים.

בקיצור,
מאז שגיליתי את המסיכה, אחרי כל ניקוי "עמוק" מן הניקוי עם הסבון (מסיכת בוץ או פילינג) אני מתענגת על מסיכת הלחות הנהדר והעור שלי מודה לי כל פעם מחדש!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...