Translate

יום ראשון, 8 ביולי 2012

צללית קרם של Laura Mercier



כמעט בטוח שאני בין האחרונות לגלות את הצלליות הקרמיות של Laura Mercier, אבל אין מאושרת ממני לגלות אותן! J
באופן כללי, אני לא אהבתי צלליות קרמיות כי לרוב הן לא מחזיקות מעמד זמן רב ( על העפעפיים שלי אפילו פריימר לא עוזר)  ונוטות להתקמט בקלות. כל זה היה נכון עד שגיליתי את הצללית הזאת!
מדובר במוצר הארוז בטיובה המכילה 8.5 גרם ( אני רכשתי את שלי מאתר StrawberryNet.com  במבצע שהיה לפני כמה חודשים במחיר של ~ 60 ₪).
הגוון שרכשתי נקרא Titanium, סוג של לילך "מלוכלך" יפייפה עם נגיעות של כסף מטאלי. 




Laura Mercier - Titanium

הצללית סופר נוחה לשימוש ומאוד קלה לטשטוש, כמו שניתן לראות בתמונה.

.
גוון מלא מול מטושטש

כן צריך לעבוד איתה מאוד מהר מכיוון שברגע שהיא מתייבשת היא לא זזה לשום מקום לפחות 12 שעות!!!!

רצוי להניח אותה עם מברשת סינטטית מכיוון שמברשת בעלת שיער טבעי תספוג הרבה מהחומר לתוכה בזמן השימוש.

אני אוהבת להשתמש בה בשני אופנים:
צללית- לפעמים בצורה מאוד עדינה ולפעמים אני בונה מספר שכבות עד קבלת גוון עמוק יותר.
בסיס לצללית – כאשר אני משתמשת בה כבסיס, אני  לא צריכה פרייימר כי הצללית ממלאת את התפקיד באופן נהדר, בנוסף היא מגבירה ומחיה את צבעי צלליות האבקה ששמים עליה.

בקיצור, מדובר במוצר נהדר, נוח לשימוש ועמיד לאורך זמן.
בטוח שאחדש את המלאי שלי בצללית אחת נוספת לפחות, בגוון אחר כמובן:).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...