Translate

יום חמישי, 5 ביולי 2012

ארוחת צהריים ב"Sabon"


בהפסקת צהריים בעבודה, אנשים נורמליים  אוכלים, מי בחדר אוכל מי אוכל מהבית או במסעדות.

אני?
קופצת ל"סבון של פעם" כי לפני מספר ימים קיבלתי אי-מייל פרסומי על מוצר חדש בריח לבנדר- תפוח ואני פשוט מאוהבת בריח זה.

פרסומת שקיבלתי במייל


בכל אופן, יצאתי להפסקת צהריים ונסעתי לחנות לרכוש את המוצר החדש. אבל...הוא טרם הגיע לחנויות : (((... המוכרת הנחמדה אפילו לא הכירה את המוצר והייתי צריכה להראות לה את האי-מייל שקיבלתי  ( מי אמר שאין יתרונות לטכנולוגיה של היום J ).

למרות שהתאכזבתי קשות, לא יכולתי לצאת עם ידיים ריקות.


להלן "ארוחת הצהריים" שלי: 

נעים להכיר- ארוחת צהריים

1.      סבון שמן נוזלי בריח לבנדר-תפוח. 500 מ"ל, 66.00 ₪.
2.      סבון קטן בריח מנטה ואשכולית אדומה “ Spearmint Red Grapefruit”. 70 גרם, 19.90 ₪.
3.      סבון קטן בריח פסיפלורה וקרמבולה “Passion fruit Carambola”. 70 גרם, 19.90 ₪
את המוצר הראשון, סבון שמן נוזלי, אני מכירה היטב ומאוד אוהבת אך זאת הפעם הראשונה שאני קונה בריח הזה.
הסבונים הם הקנייה הראשונה שלי, רשום שהם על בסיס שמן דקלים, מחכה כבר לנסות:).

בתיאבון!
וסופ"ש נעים לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...