Translate

יום שישי, 24 באוגוסט 2012

GLOSSYBOX August 2012 - גלוסיבוקס אוגוסט 2012



Hi Y'all,

יום שישי, 9:00 בבוקר, דפיקות רמות בדלת הכניסה...פותחת את הדלת עם שיער פרוע ... שליח גלוסיבוקס מוסר לי את קופסת ההפתעות :0).. כן כן, גם אני קיבלתי היום את הקופסה.
קופסת החודש הגיעה באריזה יפה בצבע ורוד עם הלוגו של פנדורה- חברת תכשיטים מדנמרק שהגרילה 1000 צמידי מתנה עבור לקוחות גלסיבוקס בתחילת החודש. אני אקדים ואומר שלא זכיתי בצמיד, לא התבאסתי מכך בכלל כי הצמיד עצמו ללא החרוזים לא מרשים בעיני. יש המון בז ברשת לגבי התנהלות ההגרלה, מוכנות הגלוסיבוקס ואתר ההגלה וכו'...אני לא אכנס לזה כרגע כי מטרת הפוסט לשתף אתכם במה שקיבלתי. 



אוקיי, אז מה הכילה הקופסה שלי?
סה"כ הקופסה הכילה 6 מוצרים מתוכם 3 בגודל מלא, קופונים ומגזין גלוסיבוקס



לפי הסדר:
1. Opi  שמן קוטיקולה ( מוצר בגודל  מלא) - מדובר בשמן מחיה לחות ושמנים חיוניים לקוטיקולה ( עור סביב הציפורן) בעזרת חומרים נוגדי חימצון, ויטמין E, שמני אבוקדו, שומשום, אגוז קוקאי. מחיר מוצר בגודל מלא 7.5 מ"ל, 65 ש"ח. 
לא הכרתי את המוצר לפני כן כך שבשבילי זו התנסות ראשונה. המוצר מגיע בטיובה עם קצה בצורת מברשת המתמלאת בחומר שומני שקוף בעת לחיצה על הטיובה. את החומר יש למרוח על העור מסביב לציפורן.

מברשת בקצה הטיובה

חומר שומני שקוף בעל ניחוח ענבים עדין

כרגע, לא יכולה לומר יותר מזה על המוצר הזה כי כמו שציינתי מדובר בהתנסות ראשונה. אוסיף רק שהתכשיר שומני ולוקח קצת זמן עד שהוא נספג בעור, ריחו עדין ונעים והמברשת מאוד נוחה לשימוש. לגבי התוצאות ..נחיה ונראה:0)
2. קרם רגליים של Minus 417 ( מוצר בגודל מלא)- מדובר בקרם מרגיע ומרענן עשיר בלחות, לריכוך עור יבש וסדוק בכפות הרגליים. מסייע בהקלה על התחושת היובש, מחזיר רעננות לעור הרגליים ומונע ריחות רעים. מחיר מוצר בגודל מלא 50 מ"ל, 49ש"ח.  
לא יודעת מה אתכן, אבל מבחינתי קרם רגליים בקיץ זה BIG MUST. הרגליים שלי מתייבשות נורא מהר ואני חייבת למרוח קרם על בסיס יום יומי. קרם זה מרגיש כקרם עשיר אך יחד עם זאת הוא נספג מהר ולא השאיר תחושה שומנית אחריו. אהבתי את העובדה שהוא מיוצר בישראל,אינו מכיל פראבן ואינו מכיל שמן מינרלי. סך הכל שמחתי לקבל את המוצר :0)..
3. עיפרון פיגמנטי לגבות של OFRA (מוצר בגודל מלא) - מדובר בעיפרון הגבות המיוחד :Universal eye Brow  - עיפרון הגבות המהפכני שמתאים עצמו לגוון הטבעי של הגבה. מחיר מוצר בגודל מלא 1.5 גרם, 88 ש"ח.

טוב, לא יודעת לגבי ה"אוניברסליות" של עיפרון ..אבל בתור בלונדינית עם גוון עור מאוד בהיר אני יכולה לומר בוודאות שהעיפרון לא "יתאים את עצמו לגוון הטבעי של הגבה" בהיותו חום כהה. מצטערת שלא עשיתי הסווטצ'ה אבל העיפרון הוחלף בגלוס של קליניק תוך פחות משעה מהרגע שקיבלתי אותו.
4. רדיאנס קרם לחות לפנים של SAITO ( מוצר מוקטן 30 ש"ל) - מדובר בקרם דרמו קוסמטי המבוסס על תאי גזע ממקור צמחי שתפקידם : להגן על תאי הגזע שבעור הפנים, לעכב את הזדקנות התאים החיוניים, להחיות ולשפר את מרקם העור. מחיר מוצר בגודל מלא 8 גרם, 135 ש"ח


אוקיי... יש לי מספר דברים לומר על המוצר שמגיע אלינו מחברה יפנית בשם Saito:

* ראשית כל, בגלויה רשום כי מחיר המוצר בגודל מלא של 8 גרם הוא 135 ש"ח. אני חושבת שהחבר'ה בגלוסי טעו והתכוונו אולי למחיר של גלוס  קליניק שנשלח בקופסאות אחרות??. באתר החברה הקרם מופיע בגודל מלא של 50 מ"ל בעלות של 199ש"ח ( מקור:  http://www.saito.co.il/DERMO-COSMETICS/24/flypage.tpl.html ). 
* לי אישית מאוד מפריע שלא צוין למי ולאיזה סוג של שימוש מיועד הקרם. האם הוא מתאים לבעלות עור שמן? יבש? האם הוא היפואלרגי? האם זהו קרם יום או קרם לילה? באתר החברה אומנם מציינים "שימוש יום יומי" אבל האם אני אמורה להבין מכך שמדובר בקרם יום ומכיוון שהוא אינו מכיל מקדם הגנה זה אומר שאני צריכה להשתמש בשני תכשירים??  מה שמוביל אותי לנקודה שלישית...
* זהו קרם מאוד עשיר!!!! רק מניסיון אחד שלי היום בבוקר אני יודעת שאין שום סיכוי שאני אוכל להשתמש בו ביום כקרם לחות ( אולי בחורף??) ולהוסיף עליו מקדם הגנה, לוקח זמן עד שהוא נספג בעור והוא משאיר אחריו תחושת כובד קלה . בנוסף יש לו ניחוח טיפה חזק לטעמי. בקיצור, מכיוון שלא כל כך ברור לי האם אני יכולה להניח את הקרם על העור השומני והסופר עדין שלי, אני אנסה אותו עוד פעם אחת היום בלילה ולפי דעתי המוצר יעבור לאמא שלי שגם ככה מרוויחה מדי חודש מוצר או שניים מהגלוסי שלי :0)..
5. קרם לחות לכפות הידיים של SABON ( מוצר מוקטן 30 מ"ל)- מדובר בקרם לחות לכפות הידיים בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל. מועשר במרכיבי לחות למניעת יובש בכפות הידיים, ולניחוח עשיר ונעים לאורך זמן. מחיר מוצר בגודל מלא 50 מ"ל 42 ש"ח.

טוב, אין מה להגיד על המוצר הנ"ל. ציינתי בעבר שאני מאוד אוהבת את מוצרי "סבון". אבל בתור קופסת ההפתעות שמבטיחה מוצרים חדשניים הייתי מאוד שמחה לקבל דוגמית מהמהדורה המוגבלת שלהם:  http://www.sabon.co.il/index.php?dispatch=categories.view&category_id=284 . הרי אם המטרה בקופסת ההפתעות החודשית היא לחדש ולהפתיע הרי קרם ידיים שקיבלתי נוסה על ידי רוב האנשים במדינה:0)..גם מקבלים אותו במתנה בגודל יותר קטן ביום הולדת ( חברי מועדון) וגם ניחוח הפטשולי-לבנדר-וניל יצא כבר מכל החורים ולא מחדש כלום. שוב, המוצר עצמו אחלה ואין לי איתו בעיה כמוצר, אבל הקונספט של הגלוסיבוקס: להפתיע אותנו במוצרים חדשים ומקוריים קצת מתפספס בהוספת מוצר זה, לפי דעתי הצנועה..
6. דוגמית בושם Lovedose של Diesel  ( דוגמית קבועה של 5 מ"ל). הבושם ממש נחמד אך הוא מתקתק בעיני ולכן עבר ישירות לאמא שלי:0)...אפילו לא הספקתי לצלם אותו כמו שצריך :0(..מחיר מוצר בגודל מלא פרפיום - 50 מ"ל 420 ש"ח, 75 מ"ל- 580 ש"ח, 50 מ"ל אודה טואלט 355 ש"ח. 

קופונים:
1. פנדורה - Charm מתנה בקניית צמיד.
2.אמריקן לייזר- 1+1 על טיפולי שיער בלייזר.

3. סאיטו - קופון 25% הנחה לרכישה הבאה.

4. 25 ש"ח מתנה ב SABON. זו לא מתנה! אלא קופון הנחה בקנייה מעל 100 ש"ח ללא קפל מבצעים והנחות!! ועם ההנחות שיהיו בחודש הקרוב לכבוד החגים קופון זה לא שימושי בעליל בעיני, חבל..
פה מסתיימת הסקירה של הקופסה לחודש אוגוסט...

General thoughts....
בסך הכל אני מרוצה מהקופסה :0)..האם הצליחו להפתיע אותי במוצר חדש? כן, השמן הקוטיקולה חדש עבורי. האם אני מרגישה שהקופסה שווה את את הכסף? החודש ( לעומת חודש שעבר) בהחלט כן, קיבלתי שלושה מוצרים בגודל מלא ונכון שאחד מהם לא שימושי מבחינתי אך גם אותו הצלחתי להחליף במוצר מוצלח מקופסת גלוסי אחרת ( אין על קבוצת ההחלפות בפייסבוק:0) )...
איכזב אותי לקבל קרם ללא הנחיות ברורות למי ומה הוא מיועד. מצפה שחברה תשקיע קצת יותר ( לא רק גלוסי אלא גם החברה שמוכרת את הקרם) בהסבר על המוצריה. כמו כן, קרם ידיים של סבון לא חדשני, לא מקורי ולא מיוחד וסותר את הקונספט של גלוסי.

ועם קצת קשר..
חברה נוספת עתידה להיכנס לשוק המקומי של "קופסאות היופי"  בשם GlamGuru... מייסדיה הודיעו על תאריך השקה - 9.12.12. ואני חושבת שתחרות בריאה תעשה רק טוב ללקוחות של שתי החברות..נשאר רק לחכות בסבלנות:0)...
 לאתר החברה: GlamGuru.co.il.
לאתר Glossybox והרשמה: Glossybox.co.il

Ciao Belle!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...