Translate

יום שני, 4 במרץ 2013

Glossybox Febuary 2013 : הקופסה האחרונה שלי מגלוסיבוקס

Hi Y'all, 

לפני שבוע וחצי קיבלתי את קופסת הגלוסיבוקס האחרונה שלי. תשובה לשאלה "מדוע אחרונה?" כאן

החודש קיבלתי 6 מוצרים בקופסה: 2 בגודל מלא, 3 דוגמיות ו..סוף סוף!! מבחנת בושם קטנה שלא נספרה כמוצר חמישי בקופסה.

GlossyBox Febuary 2013-Israel



מוצרים בגודל מלא:

מסקרה פולסיס של Maybelline New-York

Maybelline -Falses Volume Express  Mascara
"מסקרה בעלת פורמולת ג'ל מוס חדשנית ומברשת גמישה במיוחד, לקבלת מראה שופע וזוהר ומגע רך וקל כנוצה"
מחיר מוצר בגודל מלא של 9.6 מ"ל - 115.99 ש"ח.  

** הערת שוליים: תמחור המוצרים בארץ מרגיז אותי כל פעם מחדש. נשגב מבינתי מדוע המסקרה תעלה לכם בחו"ל בין 5-10 דולר ובארץ תתומחר כפול מזה.

באופן אישי אני אוהבת מסקרות עם מברשות יותר קטנות ויציבות, ראשה של מסקרה זו די גמיש אך למרות זאת אהבתי את התוצאה. המסקרה מאריכה ומעבה את הריסים בצורה טובה ומצליחה להפריד את הריסים ולא להדביקם לגושים. המסקרה הייתה פחות נוחה בשימוש על הריסים התחתונים גם גודלה של המברשת וגם בגלל שהיא לא שרדה את כל היום ונמסה ונמרחה מהריסים, ייתכן והסיבה לכך הא עור השומני שלי המקשה על מסקרות לשרוד על הריסים.

קרליין אינקליינר - Ink Liner

Careline - Ink Liner


"איילנר בטוש בעל מברשת מיוחדת המאפשרת לשרטט קו דק או עבה בהתאם ללחץ המפעילים עליה, החומר שבאיילנר עמיד במים, מחזיק על העפעף 10 שעות ובנוי על פורמולה נטולת עופרת ופומדלהיר, שאינה יוצרת גירוי ומתייבשת במרקם משיי".
מחיר מוצר בגודל מלא של 4 מ"ל - 99.99 ש"ח

טוב..קודם כל יש לי שתי ידיים שמאליות:) אני לא טובה ביצירת קוים עם איילנר נוזלי ותמיד אעדיף עיפרון, צללית רטובה או איילנר ג'ל. למרות שאני מגושמת במריחת ליינרים נוזליים עם ליינר זה הצלחתי לשרטט קו ישר ללא בעיה. המברשת או האפליקטור עשוי מחומר ספוגי המאפשר ליצור קו דק או עבה בהתאם ללחץ המופעל. למרות ההצלחה, לא אהבתי את הפורמולה הנוזלית. תוכלו לראות בתמונה שהחומר מתפזר לחריצים של העור ולא יוצר קו אחיד. בגלל הפורמולה הנוזלית זמן ייבוש של החומר קצת ארוך ורק אחרי שהוא מתייבש סופית הוא עמיד למים, לפני כן ניתן לבצע בו תיקונים גם עם מקלון אוזניים טבול במים.

מוצרים בגודל מיוחד:

קרם פנים של  Jeanne Piaubert  - דוגמית בגודל 3 מ"ל.



"קרם פנים למניעת קמטים בעור. הקרם מצטיין במרקם קליל ובניחוח פרחוני עוטף. מועשר בטכנולוגית פטנט לעיכוב הזדקנות העור, במינרלים למראה מט ובתמציות צמחים מחטאות לתחושה רעננות."
מחיר למוצר בגודל מלא  של 50 מ"ל - 750 ש"ח.

אני תמיד שמחה לקבל דוגמיות טיפוח קטנות של מוצרים לא מוכרים לי. הקרם מאוד נעים, תואם את העור השומני שלי, לא שומני ונספג בקלות. יש לי איזה ג'וק ביחס למוצרים הטוענים לאנטי אייג'ינג..בעיני, קרם "מונע הזדקנות" חייב להכיל מינימום SPF היות והשמש היא הגורם הראשון להזדקנות העור. הקרם הנוכחי נטול הגנה מהשמש וזה קצת חסר לי במיוחד לעור השומני שלי כי זה דורש ממני להעמיס עוד שכבת קרם על העור מה שיוצר בדרך כלל תחושה כבדה יותר ומוביל לשומניות יתרה. יחד עם זאת, דנתי בנושא עם חברה שלי והיא גורסת שאני מגזימה ולא כל מוצר חייב להכיל SPF ושזה כמו לבקש שמ.אפ יוצר עם פריימר מובנה :) יש משהו בדבריה ואולי אני קצת הזויה בדרישות שלי.. בכל מקרה, אם תחליטו לרכוש את המוצר, אל תשכחו שאין בו SPF ותזכרו למרוח שכבת הגנה נוספת מעליו.

מי פנים מבית Weleda - דוגמית בגודל 10 מ"ל.

Weleda - Lotion tonique

"מי פנים לניקוי,איזון ורענון עור הפנים. מבוססים על תמצית עלי הממליס בשילוב מיץ לימון טבעי, התומכים בניקוי וכיווץ עדין של נקבוביות העור".
מחיר למוצר בגודל מלא של 100 מ"ל - 98.90 ש"ח.

אז בשנה האחרונה החלטתי להתחיל להתנסות במוצרים טבעיים יותר לכן שמחתי לקבל את המי הפנים. למי פנים ניחוח טבעי ולימוני, הם מאוד מרעננים את העור ושמתי לב לכיווץ עדין של נקבוביות לאחר השימוש, הן לא נעלמו כליל אך טיפונת הצטמקו. מאוד אהבתי את המי פנים של החברה ובהחלט אשכול לרכוש אותם.

BB קרם מבית סבוקל 

SeboCalm BB Cream
"תכשיר ייחודי, רב תכליתי, המעניק כיסוי מושלם (מ.אפ), ממצק את העור ומגן עליו מפני קרני השמש המזיקות.
מחיר למוצר בגודל מלא של 38 גרם - 159.99 ש"ח.

על מוצר זה שמעתי מזמן אך טרם יצאה לי להתנסות בו והסיבה העיקרית לאי סקירה שלי של המוצר היא חוסר התאמה שלו לעור שומני. מה כן אהבתי ב BB?  הקרם מספק כיסוי בינוני מעולה, מצליח לטשטש פגמים קטנים ולאחד את מראה העור. מכיוון שמדובר בקרם והוא קליק יותר ממ.אפ, ניתן להניח שכבה עדינה נוספת שלו לכיסוי מלא יותר על מקומות הדורשים זאת. לצערי, כמו שציינתי, המוצר אינו מתאים לעור שומני. בגזרת האויל קונטול הוא לא כל כך מצליח והגימור שלו לא ממאט את העור, לכן, המוצר יהיה מעולה לבעלות עור רגיל או יבש  ולכן הדוגמית עברה לאמא שלי אשר מאוד נהנתה מהתוצאה ואף רכשה אותו בגודל מלא. מחכה בקוצר רוח ל BB מבית סבוקלם אשר יתאים לעור שומני כי אני מאוד אוהבת את המוצרים של החברה:)

YSL מניפסטו - השקה חדשה - מבחנת בושם בגודל 1.5 מ"ל. 


YSL -Mamifersto
"הצהרת הנשיות החדשה! בושם חושני לאישה הנחשקת בעלת נשיות המעוררת תשוקה והערצה, הממציאה את עצמה מחדש בכל רגע, נוזערת , לעולם אינה מוותרת, יוצרת חוקים משלה ושוברת מוסכמוות".
מחיר למוצר בגודל מלא של 50 מ"ל - 510 ש"ח.
אני מכירה את הבושם עוד מחודשי הקיץ של שנה שעברה כי יצא לי להתנסות בדוגמית שקיבלתי כמתנה עם אחת הרכישות שלי מאתרים מחו"ל. סקירה מלאה ומפורטת על הבושם תוכלו למצוא בבלוג של אפרת :)


אז זאת הייתה סקירה אחרונה שלי של גלוסיבוקס לצערי. לטעמי, הקופסה האחרונה שלי הייתה מאוד מוצלחת ובה תמהיל מצוין של מוצרי איפור/טיפוח. הבושם לא נספר כמוצר חמישי והיה חדשני. אני מאוד אוהבת את הקונספט של קופסת הפתעה פעם בחודש עם מוצרים מגוונים וחדשים לי, פחות אוהבת את התמחור החדש, במיוחד שאת המוצרים בגודל מלא שבקופסה ניתן להשיג בשליש מחיר ממחירם המלא. ייתכן ועם הזמן אחזור לגלוסיבוקס במידה והתמהיל יהיה טיפונת יוקרתי יותר ויצדיק את המחיר החדש:)

Ciao Belle!:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...