Translate

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

GLOSSYBOX August 2013 - THE BOX IS BACK


שלום שלום,
אז הבלוג היה בחופשת קיץ מאולצת ולא מתוכננת :(  ואני שמחה לצאת מהפגרה עם קופסת גלוסיבוקס אשר זוכה בסטטוס של תושב חוזר בבלוג ובהתרגשות רבה אני מכריזה כי THE prodigy BOX is back!

למען האמת, התגעגעתי להפתעה חודשית בקופסה וממש התרגשתי כששליח התקשר אלי מהלובי בעבודה.

קופסת אוגוסט הכילה תמהיל מוצלח של מוצרי טיפוח ואיפור ורובם היו בגודל מלא.

Glossybox August 2013



המוצר הראשון הוא שפתון קולור ריש מבית L'oreal Paris - גודל מלא 
"שפתון עשיר בלחות השומר על שפתיים רכות וחלקות למראה שפתיים מלאות ומעוצבות"

 ובכן, כשראיתי את השפתון עבר בי חשש קל כי מדובר שוב בגוון חום לא מחמיא במיוחד שקיבלתי בקופסת דצמבר.
לשמחתי הרבה חששותיי לא התממשו וזכיתי בגוון יפייפה!

L'oreal - Metalic Coral 407

הגוון שקיבלתי  הוא 407 - Metallic Coral,  גוון קורלי בגימור שימרי עדין ויפה שמתאים בול לחודשי הקיץ האחרונים. אני מאוד אוהבת את איכות השפתונים שבסדרה, הם מאוד רכים ונעימים על השפתיים, נמרחים בקלות ומלחחים את השפתיים.
מחיר למוצר בגודל מלא 4.2 גרם - 105.99 ש"ח.

המוצר השני הוא קונסילר עיניים מבית Careline - גודל מלא
"קונסילר בסטיק לכיסוי עיגולים שחורים מתחת לעיניים, רך ונוח למריחה, עמיד במים, מכיל ויטמין E, היפואלרגני".

Careline - Corrective 01 Ivory
הקונסילר מגיע באריזה לבנה בצורת סטיק. אני קיבלתי גוון 01 - Ivory אשר תאם את גוון העור שלי בצורה טוב. אתחיל בדברים הטובים : הקונסילר הפתיע אותי  לטובה בעומק הפיגמנט, המרקם שלו מאוד נעים וקרמי, הוא נמרח בקלות, ניתן לטשטוש בקלות, מתמזג יפה עם העור והכי חשוב, בגלל שהגוון שלו טיפה כתמתם הוא מצליח לטשטש בצורה מוצלחת עיגולים שחורים מתחת לעיניים. פחות אהבתי את עמידותו של המוצר למרות שייתכן והבעיה היא בעור השומני שלי ( תנסו למצוא סקירות של בנות עם עור רגיל-יבש). הקונסילר התקפל מאוד מהר בקמטוטים קטנים מתחת לעיניים וממש הדגיש לי את הנקבוביות. יחד עם זאת, כאשר קיבעתי אותו עם פודרת בלוט של מאק הסופגת שומניות הוא החזיק מעמד לאורך זמן. בסך הכל, מוצר לא רע בכלל מבית "Careline" ואם האיזור מתחת לעיניים לא עשיר בקמטוטים או נקבוביות, מאוד ממליצה לנסותו כי הוא בהחלט עושה את העבודה.
מחיר למוצר בגודל מלא 3 גרם - 109.99 ש"ח. אל תשכחו כי התמחור הוא למוצר בגודל מלא במחיר מלא וכמעט תמיד יש מבצעים על מוצרי החברה בפארמים השונים. 

המוצר השלישי בקופסה - מעגל ריסים  מבית "גלוסיבוקס" , a.k.a - מכשיר עינויים:)..

מעגל ריסים מבית "גלוסיבוקס"

מכיוון שיש לי עיניים רגישות ואני משתמשת בעדשות  מגע, איני יכולה לחוות את דעתי לגבי איכותו של מעגל ריסים זה. יחד עם זאת, אם הייתי משתמשת במכשיר ומכיוון שהוא מיוצר תחת המותג "גלוסיבוקס", הייתי מצפה למצוא אותו או גומיות חלופיות עבורו באתר קניות החדש של החברה, שניהם נפקדים מגלוסישופ. 
מחיר מלא - 39.00 ש"ח ( רק איפה קונים?:) )

המוצרים הבאים בקופסה הגיעו מעולם מאוד יקר ללבי - עולם הטיפוח.

המוצר הרביעי - מסכת פלא ARGININE  מבית L'oreal Paris Elvive - גודל מלא
" מסכה לטיפוח פלא בשישים שניות לאחר כל חפיפה. בעזרת טכנולוגיה חדשנית ומקרם קליל המסיכה נספגת באופן מיידי בעומקי השיער ומחזקת אותו מהשורש עד הקצוות. מתאימה לכל סוג שיער".


  L'oreal Paris Elvive -ARGININE
לא בורכתי בשיער עבה ומלא אך גם שיער שלי סובל בקיץ מקצוות מפוצלים ושרופים. התחלתי להשתמש במסיכה לפני שבוע וכבר אחרי שלושה ימים של שימוש רצוף שמתי לב להבדל. השיער פחות יבש, יותר קל לסירוק, חזר לו קצת מהברק החסר. סיבה נוספת בגללה אני מעדיפה את המסיכה על קונדישנרים למיניהם נעוצה בעובדה שהיא לא מותירה שיער דק למגע ואוורירי מדי. המסיכה מלחחת ומרככת את הקצוות היבשים אבל לא הופכת אותם למקלות חסרי חיים. מאוד מרוצה :)

המוצר החמישי - פיליג גוף ( הו הו של הומר סימפסון!) מבית iSpa - גודל מלא
" נוסחת פילינג ייחודית על בסיס מלח מינראלי טהור מים המלח בתוספת שמנים צמחיים."


iSPA -body peeling

הפילינג מיועד להסרת תאי עור מתים, ליחוך העור וטיפול בעור סדוק ויבש - בקיצור, נתפר עבורי!
אם היו אומרים לי שאני חייבת לבחור בחדר אחד ויחיד בדירת החלומות שלי, בלי שום היסוס הייתי בוחרת באמבטיה! אם הייתי יכולה, הייתי מבלה בחדד אמבטיה 24x7 עם כל השמנים, פילינגים, מסיכות ושאר פינוקים.
הפילינג  הרשים אותי לטובה, יש לו ניחוח מאוד נעים ערבוב של פרש ומתקתק, מאוד עדין ונשי ועושה את העבודה. שוב! החברה אינה מוכרת לי ואם אני אתמכר למוצר זה אין לי מושג איפה ניתן להשיגו :(  מקווה שיימכר באתר החברה.
מחיר למוצר בגודל מלא 200 גרם - 49ש"ח.

המוצר האחרון - דוגמית של בושם "סאטן" מבית LALIQUE  
"בושם נשי חדש ויוקרי בעל ניחוח עוטף וקטיפתי לנשים אקטיביות שאינן חוששות לחיות את החלומות שלהן"..

LALIQUE - Satine

ואם אני לא אקטיבית, חרדתית ונירוטית אבל עדיין אהבתי את הבושם, מה זה אומר?:)) סתם..תיאורים של בשמים תמיד מצחיקים אותי :).
בכל מקרה, מאוד אהבתי את הבושם. בהתזה ראשונה, הניחוח מזכיר קצת את  LA VIE EST BELLE של "לנקום" אך לאחר מספר דקות ניחוחו מתפתח והופך לטיפה יותר מחוספס עם מתיקות עדינה. מאוד נקי, נעים ולא משתלט. אהבתי!

לסיכום, הבושם והקופסה המוצלחת בניחוח צרפתי הזכירו לי Satine אחרת...





נ.ב לכבוד ראש השנה, השיקה חברת גלוסיבוקס קופסת ספמטבר חגיגית - קופסת "לוריאל" במהדורה מיוחדת.
 בנוסף, החברה תתרום ארוחת חג באמצעות ארגון לתת על כל רכישה של קופסה.

לפרטים נוספים כנסו לאתר החברה.

גילוי נאות - הקופסה התקבלה לסקירה

CIAO BELLE!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...