Translate

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

סדרת טיפוח ציפורניים של "Life" מבית "סופר-פארם".


Hi Y'all, 

את הפוסט הנוכחי התחלתי לכתוב לפני כחודשיים. לא הספקתי לסיימו כיוון שטסתי לחופשה בחו"ל וכשחזרתי פשוט נתקעתי ולא יכולתי לחבר משפט קוהרנטי אחד. הבלוג מבחינתי הוא ביטוי לאחד מתחביבי הרבים. העולם היום יומי שלי מאוד רציני ובוגר ואין סביבי אנשים לחלוק איתם את האובססיה והאהבה שלי לעולם הטיפוח והיופי, זאת הייתה אחת הסיבות להולדת הבלוג:). מכיוון שאני תופסת את הכתיבה שלי כאן כמקום מפלט מטרדות שונות ואחרי שחזרתי מחו"ל ונפל עלי קיר בטון של צרות, לא יכולתי להיכנס לבייבי הקטן שלי ולמלא אותו בתוכן הרצוי. פרסמתי פה ושם פוסטים קצרים אך לא מעבר לזה. בכל מקרה, אחרי חפירה קצרה שלא קשורה לכלום, אני חוזרת לאהובי הנעזב אחרי שעננה שחורה חלפה מעל ראשי ואפשר לנשום שוב לרווחה.

סליחה על החפירה:) ונעבור לעניינו..

השנה זכו מספר מוצרי "Life"  מבית "סופר-פארם" בתואר הנחשק "מוצר השנה" וביניהם מסירי לק ייחודיים עם ספוגית ועם משאבה, סדרת לקים המתייבשים במהירות וספריי לייבוש לק.




בפוסט המקורי בחרתי להתמקד בשלושה מוצרים מהסדרה: ספריי לייבוש לק ומסירי לק אך לפני שבועיים הצטרפו לבית גם זוג לקים מהסדרה ועליהם בהמשך.

Life - מוצרי ציפורניים

לפי דעתי, תרבות האינסטנט, שאיפה לסיפוק מיידי ומחסור בזמן פנוי מובילים את חברות הקוסמטיקה ליישר קו עם דרישותיהן של לקוחות ולהמציא מוצרים חדשים שיענו לדרישות אלו. לא סתם השוק מוצף בתכשירים של שלוש פעולות בבקבוק אחד, BB קרם וכו'.לפי דעתי ספריי לייבוש לק של "Life" מהווה דוגמה מצוינת לטרנד ה"זריז".
אני בטוחה שאני לא היחידה שחוויתי רגרסיה לגיל חמש כאשר בדקה אחרונה לפני אירוע חשוב גיליתי בבהלה ששכחתי למרוח לק:)  לא פעם נאלצתי לבקש עזרה להתלבש מבני משפחה כיוון שמרחתי לך והייתי צריכה לחכות בין שכבה לשכבה.  בפעם הבאה שאתן נתקעות כמוני, הספריי לייבוש יעשה לכן חיים הרבה יותר קלים וגם אתן תשאלנה "איך לא חשבו על זה קודם?".





הספריי מייבש את הלק במהירות, אפשר לרסס אותו בין שכבה לשכבה מה שהופך את תהליך המריחה למאוד זריז, אינו משאיר שכבה שומנית או ריח לא נעים בתום השימוש וממש מרגישים את הלק מתייבש לאחר התזה. איך לא חשבו על זה קודם??:)


המוצר מגיע בבקבוק בגודל  100מ"ל ומחירו המלא נע סביב 40 ש"ח (לא זול!) אך ראיתי אותו במבצעים  ב 17 ש"ח ובמחיר כזה זהו מוצר חובה לכל חובבת לקים שישמש אותה במצבים ה"לחוצים".:)

שני מוצרים הבאים הם מסירי לק באריזות שונות.
מסירי לק ספוגיים קיימים בשוק כבר שנים רבות, אני זוכרת פרסומת למוצר דומה בערוץ הקניות עוד בהיותי תלמידת תיכון והשנה גם "Life" הוסיפו מוצר דומה להיצע המוצרים שלהם.
מדובר בבקבוקון פלסטיק קטן ובתוכו ספוג ספוג במסיר לק המתאים גם לציפורניים מלאכותיות.



השימוש פשוט ונוח, טובלים את האצבע פנימה, מסובבים אותה מספר פעמים ו!Voila הלק הוסר. מבחינתי, מילת המפתח במוצר זה היא נוחות. העדפתי לקחת את הספוגית איתי לחו"ל במקום מסיר נוזלי וצמר גפן, כמה שפחות נוזלים במזוודה יותר טוב :).


חסרון אחד לשימוש בספוגית, היא לא הכי טובה בהסרת לקים עם נצנצים או תוספות שונות. בטבילת לק עם גליטר היא מצליחה להסיר בצורה מצוינת את הלק אך משאירה את הגליטר במקומו.




המוצר השלישי הוא מסיר לק  בבקבוק משאבה.


בסך הכל אין הרבה מה לכתוב על מסיר לק. מה הוא עושה? מסיר לק:) המסיר אינו מכיל אצטון, מועשר בשמנים של אבוקדו וחוחובה לחיזוק וליחוח הציפורניים.


המסיר מסיר את הלק בצורה יעילה ומהירה, גם לק עמוס נצנצים ואינו מייבש את העור מסביב הציפורן. השימוש המשאבה מגן מפני דליפה ולכלוך.
הריח זה הדבר היחיד שהייתי משנה במוצר זה. ברור לי שמסיר לק לא יריח כמו Chanel No.5, אבל איףףף.. יש לו ריח חזק.
מחיר מלא למוצר בגודל 200 מ"ל - 25 ~ ש"ח, אני רכשתי במבצע ב 12 ש"ח .

ותוספת אחרונה מסדרת הציפורניים של "Life" , זוג לקים מסדרת "לק המתייבש במהירות" בגוונים 118 - ורוד מסטיק ו - 121 - צהוב בוב הספוג.
דעתי על הלקים? הממ.. כמעט שם.
אתחיל בחיובי:
הפורמולה של הלק מאוד לטעמי, לא סמיכה מדי ולא נוזלית מדי. הלק אכן מתייבש במהירות ולא צריך לחכות בין שכבה לשכבה. כמו כן, עמידותו מצוינת! על ציפורניי מחזיק מעמד כמעט שבוע, מבחינתי זה נס כי רוב הלקים מתחילים להתקלף אחרי יומיים.
הפחות חיובי:
המברשת, אוי המברשת. אם כבר השקעתם בפורמולה טובה ועמידה, למה לא להשקיע טיפה יותר במברשת? המברשת גסה  מדי לטעמי ובמריחה משאירה סימני משיכה (אפשר לראות בתמונה). שנית, גם שתי שכבות של לק לא בהכרח אוטמות את הציפורן, אני לא יודעת אם זה בגלל המברשת שלא מאפשרת מריחה אחידה או שהפורמולה לא מספיק אטומה. קצת חבל כי בסך הכל מדובר במוצר לא רע בכלל.

יתרון נוסף ללקים מסדרה זו, בגלל שהם מתייבשים מבמהיות, מאוד נוח לעבוד איתם עם עיצובים שונים כי העבודה הופכת לזריזה ונוחה וסימני מברשת מפריעים פחות.
מחיר מלא למוצר בגודל 10 מ"ל - 30~ ש"ח, כמובן כדאי לרכוש במבצעים.


מדבקות של בוב הספוג ניתן להשיג כאן , משלוח חינם:)

בשורה תחתונה, "Life" מציעים לנו מגוון מוצרים לטיפוח ציפורניים שמטרתם להקל לנו קצת על החיים, לחסוך זמן ובלאגן:).

Ciao Belle! 

Be Good to Others & to Yourselves!

גילוי נאות - ספריי לייבוש התקבל לסקירה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...